[Propunere] AWP

#1
Propunere: AWP
Print-uri(daca este cazul): -
De unde v-ati inspirat: -
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: Da
Descrierea propunerii: Sa nu mai fie AWP doar pentru VIP.Degeaba se adauga harti awp,daca ceilalti nu au cum sa joace.

Re: [Propunere] AWP

#2
:CONTRA:

Pe hartile awp sa aibe acces toata lumea , pe hartile simple , doar cei cu vip si asa nu stiti voi juca cu awp :-j

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori