Tema: Rasa de caini Husky
Inainte de a te inscrie, citeste regulamentul !
Alte detalii: Succes !
Re: Re: [AOTW] Avatar Of The Week --> 22.09.2013
#3Votez lucrarea 1 deoarece este mult mai frumoasa,textul este perfect si un blur excelent,nu mai spun de border.

Re: Re: [AOTW] Avatar Of The Week --> 22.09.2013
#4Votez Lucrarea 1. Mult mai frumoasa,text bun si un blur frumos.!
Re: [AOTW] Avatar Of The Week --> 22.09.2013
#5Nici nu ai ce sa votezi, textele sunt urata la amandoua dar efectele sunt frumoase la amandoua.
Deci votez v1..
Deci votez v1..

Re: [AOTW] Avatar Of The Week --> 22.09.2013
#7Nici nu ai ce sa votezi, textele sunt urata la amandoua dar efectele sunt frumoase la amandoua.
Deci votez v1..
Votez v2 pentru text şi îmi place blurul.

Re: [AOTW] Avatar Of The Week --> 22.09.2013
#10V2 pt efectul cerului

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem







