Numele Real: Bogdan
Numele de Admin: MaSteR /B/
Numele de pe forum: #Red.
Gradul actual: Helper
Motivul retragerii: Vreau sa ma ocup mai mult de serverul war.
Data de incepere: 07/08/2014
Re: [Retragere] MaSteR /B/
#5Stai linistit, ca nu e atat de mult de lucru
. Vei avea timp si de servere publice 
Decizie finala ?
Decizie finala ?
My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Re: [Retragere] MaSteR /B/
#6Il poti scoate...
Poate dupa un timp voi reveni
, dar un timp vreau sa stau pe war-uri.
Daca vrei imi poti lasa slot, poate voi mai intra din cand in cand.
Poate dupa un timp voi reveni
Daca vrei imi poti lasa slot, poate voi mai intra din cand in cand.
Re: [Retragere] MaSteR /B/
#7Vei ramane cu slot 
My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'


