[Retragere] BiTzu!

#1
Numele Real: Stefanescu Gabriel Ilie
Numele de Admin: BiTzu!
Numele de pe forum: BiTzu!
Gradul actual: Co-Owner
Motivul retragerii: Pai numai am timp sa stau asa de mult pe cs :( Maxim 2-3 ore pe zii as putea sta :( .+Gradul de Co-Owner nu cred ca il merit (cu toate ca am platit pt el ).
Data de incepere: De acum

P:S: A.ti fost un staff minunat :) . M-am inteles foarte bine cu voi ( mici excepti de admini cu care sa ma fii certat ) si mi-a placut sa fac parte din stafful serverului :) . Sper ca daca ma voi reintoarce sa primesc macar Helper :( si daca se poate sa imi lasa-ti slot pana se da rr la /top 15 pt ca nu vreau sa imi intre altii cu alt nume si eu sa revin cu o cerere de admin si sa vad #Contra pe motiv : "injuri pe srv". Multumesc pt ca m-ati invatat cum e sa fii admin pe un server populat si cu mari pretentii !
Imagine
Y!M: bytzu_juki@yahoo.com
Steam: Bitu1999
Server : Cs.EuropaCs.Ro

Re: [Retragere] BiTzu!

#4
Bafta ba ;)).
Oricum adminul iti va ramane pana iti expira :).
Asa e . In plus ai spus ca poti sta vreo 2- 3 ore pe cs :) . Daca vrei , poti ramane cu Administrator . Daca chiar intri macar 2 ore pe zi ! Deci ?

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Retragere] BiTzu!

#5
Vrei sa ti-l scot, chiar daca nu a expirat ?
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!

Re: [Retragere] BiTzu!

#7
Atunci ramai cu slot ! Lasa-i un pm la Cristi :)

:ACCEPTAT:

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator