[Absenţă] vtnNNNN.

#1
Numele Real: Toma Sorin
Numele de Admin: vtnNNNN
Numele de pe forum: vtnNNNN.
Motivul absentei: - Nu mai am timp de cs. Plec la mare.
Perioada: Aici avem o problemă. Absenţa asta va fi mai mult de 5 zile . Şi mă refer la toată vara. Dar dacă făceam retragere , poate nu mai primeam vechiul grad când mă întorceam .
Data de incepere: 20.Iuly.2014
Data de incheiere: -


PS: Sper că mi-am făcut bine treaba , şi nu sunteţi supăraţi pe mine din cauza retrogradărilor. :))
Imagine

Re: [Absenţă] vtnNNNN.

#3
Vin si eu ba :)))) stai sa-mi fac bagaju

EDIT: Aducem si 2 fete : ale si ionela :D

Trebuie sa il luam si pe enzo , el se pricepe la femei :)))
Ultima oară modificat Vin Iul 18, 2014 12:45 am de către DoofeRsmitZ, modificat de 2 ori în total.

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Absenţă] vtnNNNN.

#10
De astazi mi-am inceput absenta. Ne vedem cand se termina varea. Closed.
:T/C:

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori