UP AGENTU

#1
Nume real : Claudiu
Numele in joc: Agentu 007
Gradul pe care il detineti:Good
Gradul pe care il doresti: Super-Good
Email:agentu-neamt@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad:acces la censure si Fuckoff[/b]

Ps : Vtnn a gresit cu Cererea aia ca mia respinso aveam dreptul so fac mia spus ikr ca a vb cu Crysty si ca pot face la inceputu saptamani dupa ce mia fost respinsa prima cerere din cauza acelui -grad

Re: UP AGENTU

#2
Nume Admin/VIP: aTk
Parere: :PRO:
Argumentare: baiat bun
Sugestii: continua asa

Re: UP AGENTU

#3
Cerere acceptata !

Insa eu nu am vb nimic cu Cristi despre asta :) !

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Cerere Marire Grad”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori