Nume real: George
Numele in joc: Clasico @ Legend`s
Gradul pe care il detineti: Helper
Gradul pe care il doresti: +1
Email: geo_crys30@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: Sa am acces la mai multe comenzi.
Re: [Cerere Up] Clasico @ Legend`s
#2Nume Admin/VIP: Cr3@tz@
Parere:
Argumentare: Activitate mica.
Sugestii: Mareste activitatea.
Parere:
Argumentare: Activitate mica.
Sugestii: Mareste activitatea.
Nu renunta niciodata la ceva la care nu trece zi fara sa te gandesti. By Angelo Feritto

Re: [Cerere Up] Clasico @ Legend`s
#3Nume Admin/VIP: Daniel.
Parere: Contra.
Argumentare: Ai o medie de 37 de minute/zi...La activitatea asta vrei up?...Prea mica.
Sugestii: Mareste activitatea.

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

