Re: [Propunere] Dainiel.

#4
Absolut de acord ! :PRO:

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Propunere] Dainiel.

#5
:PRO: ...ar fi suficient "bye",,,pt adminii vechi cu experienta...
si...prima data cand greseste adminul cu comanda...sa ii fie scoasa...ce zice-ti?

Re: [Propunere] Dainiel.

#6
Am adaugat amx_hack.
Va fi o perioada mai mult de testare, urmand sa vad daca-l voi lasa sau nu.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori