Marire Gradu DarK

#1
Nume real: MaximiLian
Numele in joc: DarK
Gradul pe care il detineti: Co-Administrator
Gradul pe care il doresti: Administrator
Email: dark.anghel@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: Vreau sa ajung mai repede la gradurile care pot pedepsi cu adevarat un codat.
Voturi +
Ore +
Banati - : O sa ma starui sa`i postez azi sau maine !
Multumesc .
Imagine
Imagine
Imagine

Re: Marire Gradu DarK

#3
Nume Admin/VIP: RIVS
Părere: CONTRA
Argumentare: Scuze, dar ai doar 48 min pe zi. Prea puţin.
Sugestii: Măreşte activitatea.

Re: Marire Gradu DarK

#4
b]Nume Admin : cmR*
Parere: :PRO:
Argumentare: esti de treaba ;) indeplinesti toate conditiile ;)
Sugestii:tineo tot asa ;)
Imagine
Cum poti sa iei legatura cu mine:
1. Pe forum: PM
2. Chat Steam: LOADING
3. Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro

Re: Marire Gradu DarK

#5
Nume Admin/VIP: Daniel.
Parere: Contra.
Argumentare: Scuze,dar ai o activitate prea mica.
Sugestii: Mareste activitatea :).
:RESPINS: Imi pare rau :)

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Cerere Marire Grad”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator