Re: [Provocare]Cine vrea
#12V2 Blur
Ultima oară modificat Sâm Iun 11, 2016 12:49 pm de către Smaili, modificat 1 dată în total.
Motiv: VOT ANUALT ! Nu ai 100 de posturi si nici 2 saptamani vechime.
Motiv: VOT ANUALT ! Nu ai 100 de posturi si nici 2 saptamani vechime.
Re: [Provocare]Cine vrea
#14#2,pentru ca e putin mai buna ca #1.

2. Daca nu poti sta langa o persoana la rau,nu ai dreptul sa stai langa ea la bine!
3. Iubirea este viata,daca nu iubesti nu poti sa zici ca traiesti!
4. Nu vinde ieftin o prietenie veche,deoarece vei plati scump pentru una noua!
5. Ai fi puternic inseamna a face pe cineva cu inima franta sa zambeasca chiar si atunci cand sufletul tau este ranit!
Re: [Provocare]Cine vrea
#16V2 - pentru efecte, si text-ul se potriveste cu stock-ul.


Contact Me.
1.Y!M: denisvancea41@yahoo.com
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
Denis
Re: [Provocare]Cine vrea
#17V2 (Gotze) e clar câștigător , nu mai are rost sa continuam.
Felicitări!
Felicitări!

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

