Re: [Cerere DNS]Easy.EuropaCs.Ro

#11
:CONTRA: Pana nu mărești average , asta rămâne părerea mea.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere DNS]Easy.EuropaCs.Ro

#15
:CONTRA:
Nu te vad a fi serios. Momentan, conditii neindeplinite.
Nu ai grad!
Nu te mai baga
Ultima oară modificat Sâm Mar 12, 2016 3:27 pm de către Shift., modificat 1 dată în total.
Motiv: Warn, dar tu de ce te bagi? ...

Re: [Cerere DNS]Easy.EuropaCs.Ro

#16
Hei ne mai puteti accepta?
Ultima oară modificat Mie Mar 16, 2016 1:44 pm de către Shift., modificat 1 dată în total.
Motiv: Trebuie sa astepti pana va decide Fondatorul daca te acceapta sau nu..
Încuiat

Înapoi la “Cerere DNS”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator