Numele Real: ionutz
Numele de Admin: *zTn*
Numele de pe forum: *zTn*
Motivul absentei: motive personale (familiare)
Perioada: o saptamana probabil doua nu stiu exact
Data de incepere: 18.02.2014
Data de incheiere: am sa revin cu edit... cel mai probabil pe 01.03.2014
PS: voi mai intra dar nu voi mai fi asa activ...
Re: [Absenta] *zTn*
#4Ai grija de tine si familia ta
. Bafta
My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Re: [Absenta] *zTn*
#6Mai exact, cam cat timp vei intra in fiecare zi ?
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Re: [Absenta] *zTn*
#9sper sa fie totu ok si te asteptam inapoi esti unu de-al nostru bafta !
Eu n-am prieteni, am rude... hai pupa-ma-n c*r
Re: [Absenta] *zTn*
#10Cerere acceptata.
Ai primit slot pana la revenire.
Ai primit slot pana la revenire.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!







