[Acceptat][PROVOCARE] - Hyperffs vs noir

#1
Numele celui/celor provocat(i): Noir
Tipul Provocarii: User vs User
Continutul: 1 lucrare de fiecare.
Tema lucrarii:
Imagine

Dimensiuni: 150x250
Render: mai sus.
Tipul lucrarii: Avatar
Timpul competitiei: 24H
Imagine
Imagine

Re: [PROVOCARE] - Hyperffs vs noir

#6
V1- claritate si text .
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [PROVOCARE] - Hyperffs vs noir

#10
V1 imi place mai mult decat V2
Cand ingeri pleaca demonul sunt eu insa sa spun ca tu esti ingerul imi e tare greu
Multi mi-au zis ca nu o sa reusesc.
Dar eu nu am renuntat si am tot incercat
Pana cand am auzit :
-L-ai vazut pe dracu” ala chiar a reusit.
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator