Nume:Adrian Marian
Varsta:15
Oras:Ploiesti (m-am mutat de curand, inainte stateam in Italia la Madrid)
Email:crivatadrian55@yahoo.it
SteamID:-
Hobby:CS
O poza cu tine:-
Cateva detalii despre tine:Sunt intelegator,respectuos,amabil,glumet...
De unde ai auzit de noi:De la un bun prieten.
Iti place comunitatea?:Foarte mult.
Re: Prezentare MaRiuS
#3Welcome man.


Contact Me.
1.Y!M: denisvancea41@yahoo.com
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
Denis
Re: Prezentare MaRiuS
#4Bine ai venit ...
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: Prezentare MaRiuS
#6Bun venit!

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem




