[Propunere] Mape Aim

#1
Propunere: Mape de timp aim ( ex : aim_crazyjump )
Print-uri(daca este cazul): http://www19.zippyshare.com/v/31857009/file.html
De unde v-ati inspirat: my server
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: Da
Descrierea propunerii: 58 de mape de aim ! Atentiune ! Mapele le-am probat pe serverul meu si merg ! Cristi trbuie doar sa rezolve sv_doand ! Multe dintre ele , nu au fost jucate , insa sunt foarte frumoase la design !

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Propunere] Mape Aim

#4
Alte hărţi? Aştept şi alte hărţi tip de,awp.
De asemenea cred că voi şterge din hărţile.curente .. adică cele care nu sunt jucate ,etc..
aştept şi alte hărţi
[bulina]Skype : florinciprian94[/bulina]

Re: [Propunere] Mape Aim

#5
de ex awp_map , awp_map2002 , awp_tropa , awp_india_fatality si mai alege de aici hells http://maps.cs- bg.info/maps/cs/awp/ si daca ai baga si he_town ar fi fain

Re: [Propunere] Mape Aim

#6
Cs_max: http://cs.gamebanana.com/maps/download/149319
De_inferno_2x2: http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/ ... o_2x2.html
De_dust2_b: http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/ ... st2_b.html
De_train_b: http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/ ... ain_b.html
De_nuke_2x2: http://cs.gamebanana.com/maps/179671
De_dust4ever: http://cs.gamebanana.com/maps/142175
Fy_iceworld_wwl: http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/ ... d_xxl.html
Fy_tuscan : http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2986/
Fy_buzzkill2008: http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2981/
Fy_snow2: http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2124/
Fy_snow3 : http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2983/
Fy_dust : http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2983/
Fy_cliff : http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1477/
Fy_snow_dew: http://www.17buddies.net/17b2/Search/Ta ... w_dew.html
Nu renunta niciodata la ceva la care nu trece zi fara sa te gandesti. By Angelo Feritto
Imagine

Re: [Propunere] Mape Aim

#7
majoritatea de la tine , Ionela , is incluse la mine :))

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator