[Prezenta]Cs.EuropaCs.Ro

#1
Toti Adminii de pe Cs.EuropaCs.Ro au obligatia de a raspunde in acest topic pentru asi mentine Gradul de Admin pe forum si pentru a nu pierde accesul in forumurile de la categoria serverului.
Trebuie sa raspundeti pana pe 02.08.2014, ora 20:00, dupa urmatorul model:


Numele Real:
Numele de Admin:
Gradul de Admin:
Link de la ultima cerere de UpGrade sau de Admin:

Pentru a copia modelul, selectati textul de mai jos, dati "Copiere" (click dreapta si "Copy" sau CTRL+C) si apoi dati "Lipire" (click dreapta si "Paste" sau CTRL+V) intr-un nou topic.

Cod: Selectaţi tot

[b][color=#FF0000]Numele Real:[/color][/b]
[b][color=#FF0000]Numele de Admin:[/color][/b]
[b][color=#FF0000]Gradul de Admin:[/color][/b]
[b][color=#FF0000]Link de la ultima cerere de UpGrade sau de Admin:[/color][/b]
[bulina]Skype : florinciprian94[/bulina]

Re: [Prezenta]Cs.EuropaCs.Ro

#6
Numele Real: R.D.
Numele de Admin: Dr.[ikr]too8st
Gradul de Admin: Fondator
Link de la ultima cerere de UpGrade sau de Admin:

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Prezenta]Cs.EuropaCs.Ro

#8
http://www.europacs.ro/forum/viewtopic.php?f=70&t=25257
Satare ai avut o sansa ai dat cu picioru in ea !

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Discutii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori