[Tutorial] Harta mare si fisiere custom?Cum facem sa ruleze

#1
Nume Tutorial: Harta mare si fisiere custom?Cum facem sa ruleze la toti?
Descriere: Harta mare si fisiere custom?Cum facem sa ruleze la toti?
Download:
Autor:
Sursa (Link-ul oficial):
resursecs.com
Propria parere: Enjoy!
Tutorialul:
Inainte de toate "gg_ultra" este doar un nume aleatoriu de harta si nu stiu daca exista sau nu . [/i]
Stim bine ca nu putem folosi la infinit aceleasi resurse de la counterstrike sau halflife sau sven coop sau orice alt mod pentru a face harti . Cui nu-i place sa puna o muzica de fundal ? Sau un model nou ? Sau un sprite nou ? Sau , daca nu folositi comanda "-wadinclude" un wad nou ? Sau sunete de ambianta ?
Desigur daca jucati un lan sau cu prietenii le veti da voi toate aceste fisiere , dar sa presupunem ca harta voastra ajunge pe un server cu foarte multa lume . Binenteles ca in pachetul (rar , zip , 7zip ...depinde cu ce arhivati ) pus pe net ati inclus toate aceste fisiere . Dar degeaba . Toti utilizatorii de counterstrike care vor dori sa se conecteze la acel server vor fi dati afara dupa server , sau , si mai bine , half-life face crash afisand o eroare in care se explica ca nu exista un fisier .
Din pacate , jocul nu este destul de destept pentru a verifica singur daca harta foloseste fisiere custom sau nu . Din fericire , poate fi ajutat ca sa reuseasca acest lucru .
Orice harta cu fisiere custom are nevoie de un fisier .res pentru a-i spune clientului ce se conecteaza la server ce sa downloadeze (direct dupa server).
Nu ma pricep sa fac reguli ca in manualele scolare dar ma straduiesc :D In continuare voi folosi numele de gg_ultra pentru o harta .
Ce este acela un fisier .res ?

Repet , din fericire half-life va verifica pentru orice harta daca are un atasat un .res ( adica un fisier cu numele hartii , in aceasta instanta , gg_ultra.res ) sau nu . Daca are , incepe imediat sa verifice ce fisiere sunt scrise in lista acestuia ( vom vorbi imediat despre asta ) si sa verifice daca exista si pe hdd-ul clientului . Daca nu , incepe procesul de downloadare .
Sa consideram urmatoarele fisiere custom care le foloseste harta gg_ultra :
gg_ultrawad.wad
http://img301.imageshack.us/img301/192/gg11lt0.jpg
Acum vom avea nevoie de un utilitar . Acest program se numeste resgen ( resource file generator ) . Download
Mirror ( in caz ca nu functioneaza primul link )
Copiat-il in folderul "maps" al modului ( in acest caz , cstrike\maps)
Programul nu poate fi folosit decat prin shortcut sau din start meniul din windows>"RUN" . Vom folosi "RUN" din start meniu . Nu voi explica in acest tutorial toate comenzile programului , decat comanda "-f *numeharta*" ( care ii spune programului sa proceseze doar acea harta )

Deci , mergem la meniul start , apoi click pe "RUN..."

Click Browse si selectati resgen.exe din folderul maps al Mod-ului ( in acest caz cstrike\maps) :
Imagine

Gata . Acum dati click chiar langa ultimele ghilimele , apasati bara de spatiu si scrieti asa : "-f gg_ultra" ( fara ghilimele)
http://img354.imageshack.us/img354/7435/gg77pb9.jpg
Apoi click pe OK. Va apare o fereastra dos si dupa ce e gata ar trebui sa apara un mesaj care indica creearea cu succes a res.-ului .
Imagine

Acum mergem pana in folderul cstrike\maps . Deschidem gg_ultra.res cu notepad pentru ca trebuie facuta putina "curatenie".
Imagine

Observam o lista lunga . Suspect de lunga pentru doar cateva fisiere nu ? E logic , resgen nu poate verifica care sunt fisierele originale din counterstrike si care sunt custom . Putem lasa fisierul res. asa , dar nu e bine deloc . Cateodata functioneaza , insa de cele mai multe ori da eroare la client pentru ca incearca sa downloadeze un fisier pe care il are deja .
Deci stergem din lista toate fisierele in afara de fisierele noastre custom .
Imagine

Cum distribuim corect harta pe internet ?
Acum faceti un folder pe desktop ( ca sa ne fie mai usor am sa incerc sa schitez in paint cum faceti ) . Creati urmatoarele foldere : models ,
Imagine
sound si maps.
wadul il puneti direct in cstrike .
modelele le puneti in models.
sunetul il puneti in sound
harta si fisierul res. le puneti in maps

Imagine

Înapoi la “Tutoriale Mapping”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator